Dare To Dream

Dah Lama Tak Post Bloggg!
Thursday 21 June 2012 @ 02:28 | 0 Comment [s]


Dah Lama Tak Post Blogg :/
Aqilah Sekarang Nih Tengah Sibuk Sikit..
Sibuk Dengan Tusyen,Sekolah,Homework..
Dan Banyak Lagi.. 
So.. Tak Dapat Lah Nak Blogging.. :(

Now Nak Cakap Pasal My Result 
Korang Agak2 Result Aqilah
Came ne??
Teukkk!
Now I'm Try To Focus And Pay Attention At 
Class...
Memang Tak Puas Hati Dengan 
Result..
Aqilah.. Tunggulah 30 Jun Nanti.. Hari Konferansi..
Ahh Tidakk 30 Jun Nanti
Hari Konferansi!
Nooooo!
Sabar2.. Mybe Now I'm
Safe, But Then  I Will Be Scolded Later..
Ahh! 
Stress~!! Tidakkkkkk!
Okey Cukup... Sop It..   

Okey Lah Nak Off Nih..
Bye N Assalammualaikum~ Yaww~


Older Post | Newer Post
Be Nice Here :)


Entry Profile Creadits

Hello There. Welcome to my blog. Im Qiela and Im the owner of this Blog. Hihihiks. have Fun here. :) Be Good, please.



Tagboard





Followers



Reverse The Clock